The Breath Takers

Wednesday, March 24, 2010

Mohammad Zulkiflie =)



Tragedi sudaa selesai. Alhamdulillah :) Gile tertekan sbb bnde2 kecik neh. Pelik kan? Nape laa pmpuan bleh behave this way padehal guys always cool. Tabik kat dorg :) Tp the 1 thing dat i did realized,he's really sincere to me. Nk nanges je rase smlam bile keluar ngn die. Tp tahan jek. huhuhu~ Terharu sesangatnye. Nape bleh syg bie smpai mcm ni skali ye? Hebat btol bie neh. Made a wild girl like me became too naive dat i cant ever imagine i became like this! Huhuhuhu~ Xtaw laa cmne if sumday kite jodoh xpnjang kn? I think im gonna book early the Tanjung Rambutan's hospital. Huhuhuhu. Mmg bleh gile bie. Serius. Ngeeeee~ Evrything dat i did is bcuz, org takot bie tggalkan org. Tade reason lain. Itu je reasonnye. Takot sgt ouhh. Da mcm paranoid sgt dah. Tp tu laa kan. Kite knal 2 mggu je. Then im hooked into u until this half crazy. U dont hve to be worry bout me. Im nver leave u. Afta ysterday met, i see more clearly bout u. Sgt ikhlas,sgt jujur. The most thing i ever want in my whole life :) Thanks cuz gve me a chance to know u evntho im not good as good as the girls outside n yet im not perfect. Im not prfect as the girls u've meet. I am ME :) and again,i wanna thank u.

Thanks for your presence :)

No comments: