The Breath Takers

Sunday, May 2, 2010

Bee Gees. U've BEE my night! :D

BEE GEES

KENNY G

ROD STEWART

MICHEAL LEARNS TO ROCK

Hahahahaha. Msti orang ckp aku pelik. So,Im weird? Penting ke bg kaww? Ngeee~ Ohh ohh lari topic sudaa neh ;p Nk ckp sal Bee gees je ni. Have to admit,my AYAH yg influnce aku dgr lagu2 oldies neh. Since im at kindergarden lagi. Suke sgt kasi aku dgr lagu2 lame. I mean the english old songs. Tp mmg layan wooooo~. terutama Bee Gees,Rod Stewart,Micheal Learns to Rock. Tu mmg TOP LIST aku sebelum aku tido malam. Mmg layan lagu2 depan neh utk menenangkan wktu malam yg sejuk.(cewaaaaah). Hehehehe!

Tp sayang,there's no more album from Bee Gees =( I want more from BEE GEES!! T_T
Aku de 8 album Bee Gees. Sgt layan ouhhh.(even korg tak suke). Hehehehe! Byk lagu2 yg agk sensitif utk didengar. Mcam If I Cant Have You,Reaching Out,How Deepest is Your Love,To Love Somebody. Sangaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat admire the LYRICS!! :D
And biasenye,before im writing my diary,I'll listen to Kenny G's song.Its aint not just a song. It is a melody of the damn sexy Sexophone ;)) Kenny G rock!

No comments: