The Breath Takers

Monday, October 17, 2011

Bingung ke bengong?


Saya seorang pendendam.

Asalnya tak pun. Tapi manusia ni bukan bodoh dan mudah diperbodohkan. Saya seorang yang sangat suka berfikir dan memandang sesuatu secara mendalam. Saya selalu fikir apa yang akan berlaku, kenapa dia buat macam tu, dia ni orang yang macam mana, dan sebagainya.

Saya boleh faham setiap maksud tersirat dari setiap kata-kata, gerak geri seseorang. If kita rasa lain tu semestinya ada something wrong somewhere kan?

Cara saya mengekspresikan perasaan saya ialah dengan balas balik setiap perbuatan yang telah mereka lakukan terhadap saya. Payback is damn worth. Saya tahu cara itu salah. Tapi adakah mereka tahu bahawa apa yang mereka lakukan terhadap saya itu salah?

Saya cuma tak boleh biarkan orang lakukan sesuka hati dia terhadap saya. Kalau dia kata dia manusia, habis tu saya ni apa? Ayam?

Saya juga punya perasaan. Cuma dengan cara payback what you've did to me is the best method to me.

Saya tak kisah jadi seorang pendendam. Dia tak tahu betapa sakitnya dipijak dan ditikam dari belakang hidup-hidup.

Ceritaharini ; Jangan ingat orang yang bodoh-bodoh alang lagi bodoh dari anda. You dont know the capability of them.

No comments: