The Breath Takers

Saturday, March 5, 2011

6.20 am


Morning :)

Too early to write a post aite ? Entah . Can't sleep . Everything seems different to me . Tadi , baca balik post lama-lama dulu . Saja mengimbau . Hehehe (: Banyak betol ragam kan ? Banyak betol masalah . Banyak betol suka . Banyak betul duka . Wah . Fius otak burned ni kot . Ayat semacam. HEHE. Takpelah. Bukan ada orang nak bace kan ? Tadi, selak diari . Senyum . Hehe. Gila . Tengok diari pun senyum (: Tiba-tiba , nangis . Yeah . Lama tak nangis . Terlalu banyak yang tak diluahkan pada dunia, dan hanya diluahkan pada yang satu itu. Diari. Ya, diari. Hanya dalam tu menyimpan segala yang tak terluah dan tak mampu diluahkan. Kenapa ? Atas dasar perikemanusiaan. Pelik ? Yup . Hidup aku memang pelik . Memang aku boleh gelak, emo, ego, senyum dan segalanya. Memang aku pernah bercerita pada orang tentang kisah hidup aku . Tapi, tak semua yang mereka tahu. Buat apa perlu aku pamerkan pada mereka kisah sebenar ? Bagi mereka, aku pun tak penting. Inikan lagi terhegeh untuk minta simpati ramai. Hahaa. Dah lah Ain . Berhentilah berharap pada yang tak pernah mengharapkan apa-apa dari kau . Sampai bila ? Sampai bila hendak melihat Ain ? Lihat, dengar, sabar, nangis. Apa teruk sangat ke kau ni sampai nak bagitahu pun susah ? Alah . Penatlah aku . Hasilnya tiada jugak . Ain bodoh. Mampu lihat, tapi tak mampu nak cakap apa-apa.

p/s ; I may not be the coolest, preetiest, hottest women on Earth. But, just remember one thing. We have the same blood color. We're human. Ordinary human. We're all the same .

No comments: