The Breath Takers

Friday, September 23, 2011

Smart Reader Kids

Well, sekarang bermula 1 hidup baru as a tutor at Smart Reader. Seronok kerja dengan budak-budak ni. Yeah memang sometimes ada yang susah nak dengar cakap but they are so lovely and adorable. Can't help myself to fall in love with them. Ayyy hahaha. Mungkin aku jenis yang susah nak marah dengan budak so ini merupakan one of my speciality. Hoho.

Staf kat sini semua harap aku dapat kerja sampai next year. I'm hoping the same too guys. Tapi asalkan gaji aku masyuk. Sekarang ada extra work which aku kena ajar tution pulak in Saturday. Bos baru call cakap aku kena ajar primary punya budak. Ohh my Gucci -..-" Kena bukak buku balik hahahaha.

So far ramai tanya what am I doing right now. Dorang susah nak contact because of I've deleted my Twitter acc and also Facebook acc. Well guys, my life is ain't that easy. I put trust on so many people but sadly each of them started to turn me down.

Apa salah aku? It's not easy to put trust on people once they're cheated on you. Berhati-hatilah kalau nak percayakan kata-kata manis from somebody you barely know atau yang dah kenal lama. Sediakan payung sebelum hujan.

Ceriharini ; Sentap sangat

No comments: