The Breath Takers

Sunday, February 27, 2011

Kawan makan Kawan

PANTANG BETUL . Eh , kau takde benda lain yang kau nak makan ke ? Rumah aku banyak makanan kalau kau nak . Bagi sedas dua tau lah sekor-sekor ni . Tak habis - habis menjahanamkan hidup orang . Ape hidup kau dah FUCKING teruk sangat ke sampai nak heret orang lain ? Hello ! you ain't a Diva or Mr. President ookaayy ! And you ain't cool too! Jerk , asshole , fat ass , and uglier than my teacher's dog ! Opss . Telebih pulak . HEHE . Ha tu lah . Yg kau buat aku hangin apesal . Ingat kau je reti ade angin ? Kau je reti nak bermaki - makian ? Pandang sekeliling lah . Kau dekat BUMI sekarang ni . Ape kau ingat kau dekat Padang Mahsyar ? Opss, tak boleh lebih-lebih cakap pasal agama . Budak TESL mana reti semua ni . Kau je kan . Lantak kau lah . Nak sangat jahanam kan orang , amek ! Nak sangat kann . Bodoh .
p/s ; Pointer kau dah bagus sangat ke ?
Kasi hadap aku dulu , baru aku berhenti maki .

2 comments:

Selisip said...

sape cari pasal dgn ko? aku pun ada mslh kot ngan budak giler kat sini ni. huh!

Lilo Ohana said...

ade ha dua tiga ekor budak KUIS ni . mulut macam sampah ! eh , sakai betul lah bebudak sini !