The Breath Takers

Wednesday, February 9, 2011

You deserve much better than me


*Hari2 bukak blog lagu same jek. BOSAN. Tapi, takpelah. Aku suke the husky voice of the vocalist ;)) Kau HOT doe! HEHE ! Korang tak suke? Lantak korang lah. Kesah pulak aku? Weee. Okeh. Okeh. Bek to the perpes (back to the purpose). Tujuannye nak story kesah exam yg datang mengganas neh -.- Tak larat laaaaaaaaa~ Apesal mesti exam? Mood aku MATI gile dah. Da siap kuburkan dah =.=" Dengan tugas yg berlambak. (Ape tugas kau Ain?) eh adelah. Korang sebok2 apesal? Ade aku kesah? Kesah pulak aku. HAHA.

Haihhh.

Esok mama ade hal pulak kat Shah Alam. Meeting. (meeting je manjang). Okeylah,sebagai yg sulung tanggungjawab mmg 200juta% kat aku lah jaga adik2. So, esok kene hantar 2 ekor panda kecik pegi Zoo. Yeayyy! (MALAS NAK BANGUN PAGI).

Urghhh!

Dengan traffic jam lagi ! watdehek laaa. Tak mati bengang pulak aku bersaing dgn orang nak pegi keje. CHEH. Sabar Ain, sabaarrr. Kau mampu sabar kan? Kau kan baik.(Stat kete,tekan minyak sendiri. HAHA. Eh yelah,takkan nak suruh kau tekan minyak? Mati syahid plak aku kang. SIA-SIA.

Tadi tetibe rumah berasap. Baru nak melontarkan makian demi makian siape yg da buang tebiat mmbakar dalam rumah. Rupenye..... BAPAK AKU >.<" Alahai ayah. Apesalnye pegi bakar kertas dlm ashtray tuh? Beliau jawab," Eh bau eh? Ayah sesaje jek. HIHI." Gelak pulak die. Mama da menonong kuar bilik cari punca asap berikut. Aisehhh. Pelik2 sungguh orang dlm rumah ni lately.

Eh lapa pulak. Melantak dulu eh ! Adios !

p/s : Makangorengpisangpetangtadisampaisakitperut.

No comments: