The Breath Takers

Thursday, August 19, 2010

One

Hayyooo. Tak boleh tidur lagi neh. Apa pasaaaai lah =.=" . Eh nak tanye, salah ke kalau fikir masalah? Cuma kite kena pandai ikut or suit with the place and time lah kan? Jadi aku rase tak salah nak fikir. Sbb aku lebih suke fikir semasak,seranum yg mungkin utk buat sesuatu keputusan. Nanti aku menyesal. Sebab da banyak kali aku buat camtuh. Jadi, I need a little change in life ;) Kesimpulannya, bila aku da buat sesuatu,jangan salahkan aku and cakap aku tak fikir or selidik dulu mana betul mana salah. Aku dah puas berfikir maka keluarlah 1 keputusan. Nak taknak terima aja lah. I know what's right what's wrong. Dont see me as a 9 years old kid. Imma 19 okayy. I do think alot when im slowly grown up. Jadi cubalah sekali sekala terima apa keputusan aku. Salah ke kalau aku buat sesuatu utk senangkan hati aku sendiri bila dah keadaan sekeliling tak boleh nak senangkan hati? Korang je nk senang-senang? Aku tak payah? Yelah time senang tak ingat orang, bila dah susah terhegeh sana sini minta nasihat. Memanglah nasihat tu free. Klau setakat ko dengar tp tak praktik buat ape. Pandai lah fikir sendiri. Masing-masing besar dah. Ape lah nasib asyik malang je setahun ni. Apesal korang suke kacau aku hah??

No comments: