The Breath Takers

Wednesday, August 18, 2010

Semester 3 Final Exam

*Im not a teacher!*

Ouh my ! Esok exam sudah. Teaching of Writing. Gudluck fer me! Waaaa. Cepat betul Rase macam baru masuk KUIS ni jek =.=" . Tetibe je dah nak masuk sem 4. Tahun depan habes dah belaja. Wahwah~ Sangat bimbang. Future masih samar-samar lagi. Cant see much :( Risau risau. Aku tak minat jadi cikgu laaa. Sangat tak rock ! Nanti aku buat macam cite The School of Rock tu tau lah. Hayyooo. Bila mau tukar personaliti neh? Sume kengkawan da bajet perempuan melayu terakhir.(korang kawan aku ke? Haram tak) Huahuahua~ Ahh parah. Keadaan dah parah ! Makin buta ke apa eh mereka? Tak apa lah. Aku consider jek korang buta hati,telinga,mata. Suka? Aku lagi suka ! Pedehal laa brader. Nak keluar KUIS cepat-cepat ! "Segan" nak hadap muka2 itu lagi. Tukar course terus nanti. Amek diploma lagi sekali. Mesti dah tak jumpa malaun tu lagi. Hahaha!