The Breath Takers

Sunday, December 11, 2011

Kau ingat kau boleh lari?


Pandai-pandai buat gosip lepas tu lari. Perangai tak seiring dengan umur.

GROW UP LADIES!

Aku sekuman tak pernah ganggu life kau, dan sekarang kau nak ambil semua yang aku ada? Memang nak tunggu aku mati sangat ke apa?

Apa lagi yang kau nak dari aku? Tak sudah-sudah.

Memang korang tak boleh hidup tanpa gosip ke? Pergi keluar tengok dunia sikit?

Sudah-sudah lah menyusahkan orang lain. Sekarang unfollowed aku? Heh. Sekuman tak sakit hati pun dan aku tak pernah buat isu kecil jadi besar dari dulu.

Aku rasa aku sangat komited dengan kerja and tak pernah contact sesiapa. Now bullshit punya cerita korang jaja sana sini. Memang nak jadi ahli parlimen pantai timur dan utara kah?

Whatever it is ladies, korang dah sangat-sangat melampaui batas bila bermain dengan maruah orang.

Aku memang berhak untuk marah dan tiada satu orang pun boleh mempertikaikan.

Ini situasi aku. Bukan kau.

Apa yang kau dapat kalau musnahkan hidup aku satu persatu?

Ingat, negara kita ada undang-undang. Tak mustahil surat saman sampai rumah korang 1 masa nanti.

Ceritaharini; Kau terasa? Memang patut. Sikit-sikit nak dengki, iri hati, jealous haramjadah. Suka sangat dengki, improve lah diri sendiri.

No comments: