The Breath Takers

Wednesday, April 20, 2011

2 years and a half

8 June 2009 tarikh keramat . Masa ni lah daftar masuk KUIS . Semuanya berlaku tanpa kerelaan -.- Yelah , sape pulak nak masuk kolej agama ? Lagi-lagi orang macam aku . Takpelah benda dah jadi. Dah nak habis dah pun . Takde apa pun aku nak cerita cuma nak bagitahu aku tak boleh hidup tanpa Hayatul Husna . Damn la you beb . Kalau aku tau , aku taknak mesej kau tadi . Buat sedih+emo jek . Kau dah janji taknak lost contact kan ? I made mine too . I will never forget you (: Die ni je lah penyeri aku kat kolej. Dengan die je boleh buat lawak bangang + 18sx + psiko + bodoh dan macam-macam lagi lah. HAHA. Senang cite , tak banyak syarat pun kalau nak kawan dengan die and so do I . Kalau kau reti respect life aku , I will do the same too. As simple as that . Oh aku taktau cemane nak hadap praktikal nanti. Senah takde =.=" Nak jumpe jaaaaaaauuuuuhh ='( Macam mane ni ? Macam mane ? HUHUHU. It's okay. Selagi die boleh simpan aku dalam hati die , selagi tu ruang untuk die sentiasa ada dalam hati aku (:

p/s ; Setiap pertemuan pasti ada perpisahan . Sebak lah rase .

No comments: