The Breath Takers

Thursday, April 21, 2011

Dilemma "Never Say Never"

Itu die ~ Justin Bieber a.k.a THE MOST WANTED KID IN THE WORLD. (Dari td nak post benda ni tp Cik Nim buat cite tacing pulak.Ok sambung). Dia ni famous gile kan ? Suke betol hati mak ayah dia dapat anak macam die. Sejuk perut mak kau wey ~ Ramai yang dah pegi tengok movie JB tu kat GSC. Dan hasilnya? MEMBERANGSANGKAN ~ Bia betol ? Macam dah menarik minat aku sikit. Hehehe.

Ok, next . Aku tak salahkan die ni bawak pengaruh bukan-bukan ke ape. Sebab setakat ni aku tengok takde la die ajar golongan remaja ni smoke , hisap ganja , get a shot of tequila. He's good isn't he? Dah tu, yang korang ni anti die kenaaaapeee? Sebab takde org minat korang macam mane BANYAKNYE perempuan gilekan die? Geee guys. Get a life .

He's adorable and he's trying to live on his way. Tayah le geli sangat dengan dia. Banyak lagi orang korang boleh geli. Apelah salah die kat korang ? -.- Kalau nak dikatekan, aku pun tak minat. Mungkin sebab die budak lagi. Tapi, tunggulah 2 tahun lagi ke. Konfem die boleh jadi macam Chad Micheal Murray (:

Apelagi? Esok ade peneman yang nak teman. Jadi, meh try NSN ni. Ikot korang le nak tengok ke taknak. Aku nak tengok cite lain. CHEESE !

p/s ; Korang nak geli dengan die sebab muke die ada macam perempuan ke? Weeyyy. Ade korang tengok lelaki Korea atau Jepun yang kononnya jadi PUJAAN 1 dunia tu ? Lagi macam nyah. Cube korang bandingkan. Takde
bezanya.

No comments: