The Breath Takers

Thursday, April 28, 2011

Post ke - 300

*Muka suci semester 1*

Banyak gila entri aku dah buat ! Baru perasan. Ngeh3 :D Walhal, blog ini masih belum mencecah umur 2 tahun. Bulan 10 ni , genap lah 2 tahun umurnya. HAPPY BIRTHDAY TO ME ~ (sambil buat gaya Usop Wilcha).

Ape aku nak kenang kat blog ni ?

First thing, aku buat blog ini sebab ayah aku galakkan. He said this type of medium is good and bla bla bla~ Yelah, dia guna blog untuk berpolitik dan sebagainya. Aku pulak tak reti politik bagai ni. Dan, blog ni juga peneman aku yang setia selain buku-buku diari aku.

Orang kata, siapa yang rajin menulis ni, dia introvert. Iye ke ? Aku tak pun -.- Because aku memang tak reti duduk diam kalau kat sekolah dulu. Sampai cikgu BM aku cakap, " Farah Ain! Awak ni sakit ape? 24 jam gelak. Sawan ke hape? Tak mandi ke pagi tadi?". Ya, itulah cikgu Nabilah. My favourite teacher. Ever ;) Suke nak memalukan aku di khalayak ramai.

Aku pun ade jugak masuk pertandingan masa sekolah dulu. Public speaking, kawad kaki, olahraga, scrabble dan sebagainye. Dan disebabkan mulut yang tak reti nak shut down ni, aku dilantik sebagai Ketua Kelas selama 4 tahun berturut-turut dan Pengerusi Koperasi Sekolah 3 tahun berturut-turut. Ehemm. Ngeh3~

*Even aku dah habis sekolah pun, ckgu Koperasi tu panggil aku datang tolong dia. Dia kata aku pandai borak dengan costumer.(Bangga). CHEESE ! ;)

Oh ya, tak ketinggalan. Blog ini jugak tempat manusia yang berhati zionis menilai aku sesuka hati mereka. Tanpa usul periksa, main redah je. Tapi, aku sayang mereka :) Ade sesape terasa? HAHA. Padan muka kau.

Err. ESOK PERGI KEM. Blog ini akan kosong selama 4 hari. OH GOD >.< Asal nak pergi kem je, aku rasa nak demam. Dan-dan je kan? HEHE. Yeah guys, I'll be back. Pray for my happiness there. And, I'll share some photos nanti ya? Tata =)

No comments: