The Breath Takers

Thursday, April 28, 2011

Dah rabun tu , buatlah cara rabun -.-

Ookay . Harini hari terakhir membeli barang untuk pergi kem. Lusa nak pergi dah. Selamat tinggal dunia. Yuckss ! Aku belum nak mati.

Tapi,

Harini hari yang memalukan 7 keturunan aku dan keturunan yang akan datang dan akan datangnye. Ke-alpa-an dan ke-malas-an memakai lens ketika memandu di malam hari hampir meragut nyawa aku dan Si Sepet -.-

Ni semua salah Si Sepet. Tugas dia sebagai co-pilot hanya menggelakkan aje -.- Hampir nak cium bontot Abang Teksi. Ni pun salah Si Sepet jugak. Harini aku ;


1. Hampir seinci nak "comolot" dengan bontot Abang Teksi.

2. Salah pusing kat roundabout membuatkan aku jadi bangang sekejap.

3. U-turn sesuka hati dan salah masuk simpang nak pegi Tesco.

4. Dengan yakinnye drive lelaju tanpa nampak Tesco di sebelah kanan aku dan menyebabkan aku kene u-turn sekali lagi. WATDEFISH?


Natijahnya, jangan bawak orang Sepet semasa memandu. Kelak membahayakan nyawa. CHEESE! Muahhahaaaaa! ;)

2 comments:

-the senile- said...

Oi!

HaNa91 said...

si sepet tu pn rabun gak ke? kekeke